بازوی ربات دلتا از سری ربات های موازی ساخت شرکت دانش بنیان آریا صنعت هوشمند اسپاد می باشد که می تواند جهت کاربردهای صنعتی در کارخانجات مختلف جهت انجام فرایندهایی که نیاز به سرعت عملکردی بالا می باشد استفاده گردد.

این ربات دارای سه درجه آزادی می باشد که امکان افزایش درجات آزادی به 5 درجه آزادی بسته به نیاز مشتری می باشد. گریپر این ربات نیز با توجه به نیاز مشتری قابل طراحی و سفارشی سازی می باشد. این ربات میتواند اجسام با وزن و شکل های مختلف را بر حسب نیاز مشتری حمل نماید.

از این ربات می توان همچنین جهت انجام امور تحقیقاتی در آزمایشگاه های دانشگاه ها مورد استفاده قرار گیرد.بنابراین این ربات در دو مدل و کاربرد برای مصارف صنعتی و یا آموزشی طراحی و ساخته می شود.

مشخصات ربات صنعتی دلتا

از این ربات در مواقعی که نیاز به سرعت بالا میباشد ، همچون جابجایی قطعات از روی نوار نقاله ، استفاده میگردد این ربات میتواند حداقل 100سیکل در دقیقه اجسام مختلف را جاججا نماید.همچنین میتوان بسته به نیاز مشتری امکاناتی همچون پردازش تصویر به ربات اضافه نمود تا شناسایی و برداشتن اجسام به راحتی انجام گیرد.

این ربات بسته به نیاز مشتری تا 5 درجه آزادی قابل طراحی می باشد بنابراین در شرکت دانش بنیان آریا صنعت هوشمند اسپاد بسته به نیاز شما طراحی و بهینه سازی انجام میگردو تمامی محصولات وارداتی نبوده و تولید و پشتیبانی آن توسط تیم فنی شرکت صورت میگیرد.

نرم افزار ربات توسط تیم فنی شرکت طراحی و ساخته شده است و کاملا بومی بوده و دارای رابط کاربری مناسب و شبیه سازی ربات پیش از حرکت می باشد که به راحتی کاربر میتواند از حرکت درست و صحیح ربات اطمینان حاصل نماید همچنین کاربر در نرم افزار ربات می تواند تمام نقاط مد نظر را ذخیره نماید و سپس ربات مسیر مورد نظر را طی نماید.

تمام محصولات شرکت دارای یک سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد.

همچنین جهت رفاه شما مشتریان گرامی امکان استفاده از طرح لیزینگ محصولات دانش بنیان فراهم می باشد.

سرعت ماکزیمم ربات 

100 سیکل بر دقیقه 

ماکزیمم جسم قابل حمل

6 کیلوگرم

تکرار پذیری 

0.03 میلیمتر

ماکزیمم فضای کاری

دایره ای به قطر 1300 میلیمتر

مشخصات ربات آموزشی دلتا

ربات آموزشی دلتا توانایی پیاده سازی تمامی مفاهیم مربوط به رباتیک و کنترل ربات دارد به صورتی که کاربر میتواند توسط نرم افزار اختصاصی ربات که تحت ربان متلب و سی شارپ می باشد مفاهیم اصلی همچون سینماتیک مستقیم و معکوس ، پردازش تصویر ، کنترل ربات ، لرنینگ ، پیاده سازی معالات مسیر و… را پیاده سازی نماید. 

در این ربات کاربر میتواند حلقه های کنترلی مختلف در مدهای گوناگون همچون مد کنترل گشتاور ، کنترل موقعیت و کنترل سرعت بسته به نوع ربات در سیمولینک متلب پیاده سازی و اجرا و نتایج آن را مورد بررسی قرار دهد.  بنابراین این ربات برای امور تحقیقاتی تا مقاطع بالا میتواند مورد استفاده قرار میگیرد.

نرم افزار این ربات با رابط کاربری مناسب همراه با شبیه سازی ربات (VRML) میتواند تمام نیازهای کاربر پاسخ دهد.

تمام محصولات شرکت دارای یک سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد.

امکان سفارش محصول از طریق نمایشگاه ساخت ایران برای مشتریان محترم دانشگاهی و موسسات آموزشی فراهم می باشد.

سرعت ماکزیمم ربات 

100 سیکل بر دقیقه 

ماکزیمم جسم قابل حمل

1 کیلوگرم

تکرار پذیری 

0.05 میلیمتر

ماکزیمم فضای کاری

دایره ای به قطر 500 میلیمتر