بازوی ربات صنعتی

شرکت دانش بنیان آریا صنعت هوشمند اسپاد به عنوان تنها تولید کننده بازوی ربات صنعتی در کشور با بیش از یک دهه فعالیت در این عرصه مطابق نیاز شما صنعتگران و تولید کنندگان عزیز بازوهای ربات صنعتی را طراحی و تولید می نماید. 

ما این اطمینان را به شما مشتریان عزیز می دهیم که تمامی قسمت های ربات اعم از طراحی  ، کنترلر، ساخت بدنه و نرم افزار و… ربات ها حاصل طراحی و سال های تحقیق و توسعه در این زمینه و ساخت شرکت می باشد.

شما مشتریان عزیز میتوانید با تماس با شرکت نیاز خود را اعلام و پس از بررسی توسط تیم فنی هزینه اولیه به شما اعلام وسپس عملیات طراحی و ساخت آغاز میگردد.

تمامی محصولات شرکت دانش بنیان آریا صنعت هوشمند اسپاد دارای بلاترین سطح دانش بنیان و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری میباشد.

شما مشتریان میتوانید از طرح لیزینگ محصولات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز جهت تامین هزینه های ربات استفاده نمایید.

طراحی بازوی ربات صنعتی

نمونه محصولات

بازوی ربات صنعتی اسکارا

بازوی ربات صنعتی Scara S100 مناسب برای کار در محیط صنعتی و دارای سه درجه آزادی با قابلیت اضافه کردن درجه چهارم مناسب برای کار در صفحه و Pick & Place ، مونتاژ ، برشکاری و جوشکاری در صفحه برای اطلاعات بیشتر کلیک نمایید.

ربات صنعتی پوما

 

 

بازوی ربات صنعتی  6 درجه آزادی SP5 براساس مکانیزم پوما طراحی و ساخته شده است و قابلیت کار در فضا با سرعت و فضای کاری مناسب دارا می باشد از جمله کاربردهای این ربات در Pick & place ، جوشکاری ، برشکاری و… برای کار در فضا می باشد جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک نمایید.

بازوی ربات صنعتی دلتا

بازوی ربات صنعتی دلتا از سری ربات های موازی می باشد که دارای سرعت حرکتی و جابجایی مورد بسیار بالا میباشد که میتواند با سرعت بسیار بالا اجسام مختلف را جابجا نماید دارای سه آزادی اصلی با امکان افزایش درجات چهارم و پنجم می باشد. از این ربات معمولا برای Pick & Place استفاده میگردد.جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک نمایید.